Svatební koordinátorka

Na Vaši svatbu budete vzpomínat celý život. Její příprava trvá měsíce a stojí Vás nemalé úsilí i peníze. Pak nastane svatební den, ve kterém musí všechno klapnout na jedničku.

Všechno, co jste přípravě svatby věnovali může vzít rychle za své. Katastrof a průšvihů, které mohou nastat, je celá řada.

Hlavním úkolem svatební koordinátorky je zajištění hladkého průběhu svatebního dne. Přebírá na sebe veškerý stres, odvrací katastrofy a bleskově řeší všechny problémy. Vy si díky tomu můžete užit svatbu a mí na ni jen ty nejlepší vzpomínky.

V čem je koordinátorka lepší než kamarádka?

Snoubenci často náročnost svatebního dne podcení a jeho organizaci svěří kamarádce. Vkládají tak mimořádnou zodpovědnost za výjmečný den do rukou člověka, který nemá žádnou nebo jen minimální praxi.

5 důvodů, proč využít naši svatební koordinátorku:


  • má zkušenosti z řady svateb, v organizaci svatby se vyzná, umí v tom chodit
  • umí komunikovat s dodavateli i hosty, nenechá se odbýt ani rozhodit, dokáže si vydobýt respekt
  • pokud nastane katastrofa, dokáže rychle zareagovat a minimalizovat následky
  • má kontakty na další dodavatele, pokud někdo selže, má šanci sehnat náhradu
  • udělá maximum pro to, aby Váš velký den klapnul na jedničku

Pokud ještě pochybujete, rádi si s Vámi dáme nezávaznou schůzku. Budete si moci promluvit s některou z našich koordinátorek a osobně se přesvěčit o jejich kvalitách.

Co zajišťuje koordinátorka?


  • celodenní asistence a podpora nevěstě a ženichovi
  • ranní přípravy u nevěsty, oblékání svatebních šatů, organizace kolony a odjezdu
  • vítání a myrtování hostů, přebírání svatebních květin
  • usměrňování hostů, řešení zmatků
  • kontrola služeb jako: fotograf, kameraman, svatební dort, kapela, komunikace s matrikou
  • kontrola hudby při obřadu, předání CD zvukaři
  • koordinace svatebního obřadu, komunikace s oddávajícím a úřadem, dohled nad doklady
  • organizace a příprava svatebního špalíru
  • zajištění romantických prvků jako házení rýže, květin, bublifuků
  • příprava a realizace zasedacího pořádku při hostině
  • kontrola svatební hostiny, výzdoby, jídla a hudby
  • dohled nad hladkým průběhem zábavní části dne, hudbou a pod.
  • přebírání a ukládání svatebních darů na sjednané místo
  • dohled na celodenním dodržováním plánovaného harmonogramu

Nabízené služby

Svatba je organizačně velmi náročná událost, kde se potkává řada dodavatelů z různých oborů. Aby vše proběhlo bezchybně, potřebuje každá svatba svého koordinátora a tým, který dokáže z Vaší svatby vytvořit jedinečnou událost.

Pokud teprve začínáte, podívejte se na stránku jak začít. Najdete tam popis základních balíčků a také důležitý svatební dotazník. Ten Vám umožní si ujasnit, které služby budete potřebovat.